GASO aicina gāzes skaitītāja rādījumus ziņot nevis zvanot, bet klientu portālā vai sūtot SMS

Ņemot vērā, ka dabasgāzes cenas pieauguma kompensācijas saņemšanai šobrīd nepieciešams iesniegt skaitītāju rādījumus katru mēnesi, ir vairākkārt pieaudzis zvanu skaits AS “Gaso” Klientu apkalpošanas centrā.


Kaut arī vairākumam dabasgāzes lietotāju ir pieejams gan internets, gan mobilie telefoni un viņi tos prot lietot, daudzi turpina paziņot skaitītāju rādījumus “pa vecam” – zvanot uz GASO informatīvajiem tālruņiem 115 un 67369938. Tāpēc nepieciešamība ziņot rādījumus katru mēnesi rada pārslodzi GASO Klientu apkalpošanas centrā. Neskatoties uz telefonoperatoru skaita palielināšanu, piesaistot atbildēšanai uz telefonzvaniem dažādus GASO speciālistus no reģionālajiem iecirkņiem, atbildes gaidīšanas laiks joprojām mēdz būt lielāks nekā ierasti.


GASO aicina dabasgāzes lietotājus izmantot daudz ātrākus un vienkāršākus skaitītāja ziņošanas veidus - GASO klientu portālu mans.gaso.lv vai sūtīt SMS uz tālruni 155. Tas neprasīs vairāk par dažām minūtēm un dos iespēju gados vecākiem cilvēkiem, kuriem nav pieejams internets vai nepietiek iemaņu īsziņu rakstīšanā, sazvanīt GASO, lai nodotu skaitītāju rādījumus.


Instrukcija par datu nosūtīšanu ar SMS var atrast GASO klientu portālā: https://www.gaso.lv/skaititaja-radijumu-pazinosana


Kā nodot rādījumu?

  1. Nosūtiet šādu SMS uz 155: RAD atstarpe objekta tirgus numurs atstarpe skaitītāja rādījums,
  2. skaitītāja rādījums ir jānorāda veselos kubikmetros (tikai cipari no skaitītāja melnajiem lodziņiem),
  3. Pēc rādījuma nosūtīšanas saņemsiet apstiprinājuma SMS vai kļūdas paziņojuma SMS.


Kā zināms, valdība ir lēmusi par dabasgāzes cenas pieauguma kompensāciju iedzīvotājiem ar dabasgāzes gada patēriņu virs 250 m3. Kompensācijas tiks piemērotas par periodu no 2022. gada janvāra līdz aprīļa beigām. Mājsaimniecībām valsts atbalstam nav jāpiesakās, samazinātā maksa tiks iekļauta norēķinu dokumentos automātiski atbilstoši valsts noteiktajam apmēram. Bet jāņem vērā, ka atbalsta piešķiršanas periodā skaitītāju rādījumi būs jāiesniedz katru mēnesi no 16. datuma līdz nākamā mēneša pirmajai darba dienai, tai skaitā janvārī. Sadales sistēmas operators GASO papildus var veikt gazificēto objektu fizisku apsekošanu un pārbaudīt skaitītāja rādījumus. Konstatējot, ka rādījumi ir sniegti nepatiesi, valsts atbalsts netiks piemērots.


AS “Gaso” ir vienīgais dabasgāzes sadales sistēmas operators Latvijā, kas nodrošina dabasgāzes piegādi no pārvades sistēmas līdz galapatērētājiem. Uzņēmums nodrošina sadales infrastruktūras attīstību, dabasgāzes pieslēgumu izbūvi, sistēmas ekspluatāciju un dabasgāzes uzskaiti, kā arī avārijas dienesta darbību. Akciju sabiedrība “Gaso” ir dibināta 2017. gada 22. novembrī, nodalot no akciju sabiedrības “Latvijas Gāze” sadales sistēmas darbību un izpildot Eiropas Savienības un valsts prasības par dabasgāzes sadales sistēmas neatkarības nodrošināšanu. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir “Latvijas Gāze”, AS “Gaso” ir pilnībā regulēts uzņēmums un darbojas tikai Latvijas teritorijā.


A/S "Gaso"
04.02.2022.


 

  Drukāt