Paralēli nozaru pārvalžu izveidei tiks izsludināts konkurss uz pašvaldības izpilddirektora amatu

Ķekavas novada dome 13. jūlijā izskatīja jautājumu par publiskā konkursa izsludināšanu uz vakanto Ķekavas novada pašvaldības izpilddirektora vietu.
 

Izvērtējot situāciju un argumentus attiecībā uz plānotajām pārmaiņām Ķekavas novada pašvaldības Centrālās administrācijas organizācijā, kas paredz izveidot piecas nozaru pārvaldes un līdz ar to mainīt izpilddirektora pienākumus, dome nolēma uzdot domes priekšsēdētājai izsludināt konkursu uz izpilddirektora amatu līdz šī gada 1.novembrim, lai izpilddirektora kā pašvaldības Centrālās administrācijas vadītāja amata kandidātiem tiktu nodrošināti skaidri un saprotami konkursa noteikumi attiecībā uz amata veicamajiem pienākumiem, kas būs noteikti jaunajā Ķekavas novada pašvaldības Centrālās administrācijas nolikumā.
 

Šobrīd Ķekavas novada pašvaldība paralēli darbam pie  moderno IT risinājumu ieviešanas klientu kvalitatīvā apkalpošanā pašvaldība strādā arī pie pārmaiņām organizācijas struktūrā, izveidojot piecas nozaru pārvaldes, lai to rezultātā panāktu vienas pieturas aģentūras principu konkrētajā nozarē un iedzīvotājiem būtu saprotams, vienkāršs, efektīvs un caurskatāms pakalpojumu saņemšanas process.
 

“Jaunā pašvaldības struktūra nodrošinās vienotu un pārdomātu plānošanu, tostarp, finanšu un citu resursu efektīvāku izmantošanu. Līdz ar pārmaiņām visai pašvaldībai būs saistošs vienots klientu apkalpošanas standarts un veicinās ciešāku radniecisko nozaru sadarbības kultūras iedzīvināšanu ikdienā, padarot darba jautājumu risināšanu efektīvāku. Izveidojot pārvaldes, kā būtisku ieguvumu redzu to, ka tiks noteikta centralizēta atbildība par pakalpojumu vienas pārvaldes ietvaros,” uzsver V.Baire. 
 

Lai iesākto pārmaiņu ceļu turpinātu, 21. jūnijā  Ķekavas novada domes Finanšu komitejā pirmo reizi tika izskatīts  Ķekavas novada pašvaldības iestādes “Centrālā administrācija „Ķekavas novada pašvaldība”” nolikuma projekts, tajā paredzot izveidot piecas pārvaldes.  To izskatot, tika saņemti vairāki priekšlikumi, un atkārtoti nolikuma projektu plānots skatīt nākamajā Finanšu komitejas sēdē 19. jūlijā. Pēc komitejām jaunais Ķekavs novada pašvaldības Centrālās administrācijas nolikums būs jāapstiprina domē, un plānots, ka tas stāsies spēkā šī gada 1. novembrī. 

 

Sabiedrisko attiecību daļa

13.07.2018.

 

  Drukāt