Ķekavas novada pašvaldības informatīvais tālrunis pērn saņēmis vairāk kā 3700 zvanu

Viens no saziņas veidiem ar Ķekavas novada pašvaldību ir vienotais bezmaksas informatīvais tālrunis 8488, pagājušajā gadā tas saņēmis 3753 iedzīvotāju zvanus, vislielāko iedzīvotāju aktivitāti sasniedzot aprīlī, kad saņemti 399 zvani.

 

 Analizējot saņemto zvanu statistiku, 2020. gadā iedzīvotāji kopumā zvanījuši uz informatīvo tālruni 3753 reizes – 111 zvani veikti, lai pieteiktu komunālo pakalpojumu bojājumus, 181 zvanu saņēmusi Reģionālā pašvaldības policija, savukārt visbiežāk -  3461 reizi - iedzīvotāji zvanījuši uz informatīvo tālruni, lai runātu par pašvaldības pakalpojumiem un citiem jautājumiem, kuros bijusi nepieciešama pašvaldības speciālistu konsultācija.

 

Ja raugāmies mēnešu griezumā, tad pagājušajā gadā mēnesī vidēji saņemti vairāk kā 300 iedzīvotāju zvani. Vislielākā aktivitāte tika novērota aprīlī, kas ir skaidrojams ar iedzīvotāju interesi par pašvaldības darbu, atbalsta veidiem un  pakalpojumiem saistībā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju.

 

Vienotais bezmaksas informatīvais tālrunis 8488 darbojas Ķekavas novada pašvaldības darba laikā, savukārt pieteikt avārijas situācijas, piemēram, cauruļvada plīsumu vai izsistu logu daudzdzīvokļu mājas kāpņu telpā, kā arī sazināties ar Reģionālo pašvaldības policiju, ir iespējams visu diennakti.

 

Ķekavas novada pašvaldības bezmaksas informatīvais tālrunis 8488 tika izveidots  2019. gada jūlijā ar mērķi atvieglot  un padarīt ērtāku iedzīvotājiem saziņu ar Ķekavas novada pašvaldības iestādēm un speciālistiem. Iedzīvotājiem ir jāatceras tikai četri cipari, lai sazinātos ar pašvaldību, tās iestādēm, komunālajiem uzņēmumiem vai pašvaldības policiju.
 

Ķekavas novada pašvaldība pateicas Ķekavas novada iedzīvotājiem par izrādīto aktivitāti saziņā ar pašvaldību, izmantojot vienoto informatīvo tālruni 8488.

 

Administratīvā pārvalde
02.03.2021.

 

 

  Drukāt