Darba laika izmaiņas maijā

Tuvojoties maija brīvdienām, Ķekavas novada pašvaldība informē par darba laika izmaiņām no 30.aprīļa līdz 8.maijam.



 

Atgādinām, ka ārkārtējās situācijas laikā pašvaldības pakalpojumus attālināti var saņemt:

  • zvanot pa tālr. 67935803, 66954825 vai zvanot uz vienoto pašvaldības bezmaksas infotālruni 8488;
  • rakstot e-pastu novads@kekava.lv.
  • Tāpat iedzīvotāji var  iesniegt iesniegumus un dokumentus, ievietojot slēdzamās pastkastītēs pie pašvaldības klientu apkalpošanas centriem: Ķekavā – Gaismas ielā 19, k.9. (Ķekavas novada domes ēka);  Baložos – Uzvaras prospektā 1a (Baložu pilsētas pārvalde) un Daugmalē - “Salnas” (Daugmales pārvalde). Pastkastītes tiek pārbaudītas divas reizes dienā, un saņemtie dokumenti tiek elektroniski apstrādāti.
  • Ķekavas būvvaldei dokumentācija jāsniedz elektroniski, izmantojot Būvniecības informācijas sistēmu: https://bis.gov.lv.   


Pašvaldība aicina iedzīvotājus šajā laikā aktīvāk izmantot drošas saziņas iespēju – valsts pakalpojumus pieteikt un saņemt elektroniski portālā www.latvija.lv. Ķekavas novada pašvaldības interneta vietnē  ir pieejama sadaļa “Pakalpojumi” - “E-pakalpojumi”.

 

Administratīvā pārvalde
18.03.2021.

  Drukāt