Operatīvi tiek risināta iespēja Krājbankas klientiem saņemt pensijas un pabalstus

 

Labklājības ministrija (LM) šobrīd operatīvi risina jautājumus, lai nodrošinātu iespēju saņemt pensijas un pabalstus tiem Krājbankas klientiem, kuriem tie vēl nav pārskaitīti.
 
Tos pensiju un pabalstu saņēmējus, kuriem nauda par novembri vēl nav pārskaitīta, LM aicina tuvākajās dienās doties uz Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru (VSAA) un informēt par iespēju to pārskaitīt uz citiem kontiem.
 
Ja iedzīvotāji turpmāk vēlas saņemt pensijas un pabalstus citā kredītiestādē, viņi ir aicināti līdz šīs nedēļas beigām iesniegt VSAA iesniegumus par naudas pārskaitīšanu uz citu banku kontiem. Tas nepieciešams, lai VSAA varētu operatīvi sagatavot nākamā mēneša pensiju un pabalstu izmaksas.
 
VSAA iespēju robežās nodrošinās visu klientu apkalpošanu arī ārpus darba laika.
 
LM sazināsies arī ar Latvijas Pašvaldību savienību, lai risinātu jautājumus par to, kā palīdzēt tiem iedzīvotājiem, kuri palikuši bez iztikas līdzekļiem sakarā ar izmaksu pārrāvumu Krājbankā.  
 
Vienlaikus LM otrdien, 22.novembrī, ir saņēmusi apliecinājumu no Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTF) vadības, ka FKTK šobrīd strādā pie tā, lai apturētās Latvijas Krājbankas klientiem nodrošinātu minimālos maksājumus 50 līdz100 latu apmērā. 
 
 
 
 
Plašāka informācija:
Marika Kupče, Labklājības ministrijas Komunikācijas nodaļas vadītāja, 67021581, 29538825, marika.kupce@lm.gov.lv.
  Drukāt