“Uzslavē labu servisu” ietvaros tiek meklēti 2016.gada klientu servisa līderi!

Tiek izsludināta pieteikšanās iniciatīvai “Uzslavē labu servisu”, kuras ietvaros apbalvosim labākos klientu servisa sniedzējus un paaugstināsim klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā.

 

Iniciatīva Latvijā tiek īstenota jau 12. gadu, un tās ietvaros apbalvosim uzņēmumus un to darbiniekus vairāk nekā 48 nominācijās. Kampaņa norisināsies no 1. līdz 31. martam, kad ikviens Latvijas iedzīvotājs tiks aicināts uzslavēt uzņēmumus un dalīties pozitīvajā pieredzē saistībā ar klientu apkalpošau. Klientu servisa izcilības balvas pasniegsim 14. aprīlī.

 

Iniciatīvai var pieteikties ikviens uzņēmums, neatkarīgi no filiāļu skaita, darbības sfēras vai klientu loka. Tādējādi savu izcilo klientu apkalpošanu var parādīt gan piemājas veikala pārdevēja, gan bankas filiāles konsultants, un neaizmirsīsim arī tos, kas ik dienu veic atzīstamu darbu valsts pārvaldē vai interneta veikalā, pieņemot pasūtījumus. Reģistrācija notiek iniciatīvas mājaslapā www.labsserviss.lv.

 

Šogad uzņēmumi tiks vērtēti, apkopojot saņemto uzslavu skaitu internetā un klientu apkalpošanas vietās, kā arī veicot slepenā pircēja vērtējumu, kas tiks realizēts sadarbībā ar “Dive Latvija”, bet uzņēmumi, kuri darbojas sektorā, kas apkalpo juridiskas personas, vai savus pakalpojumus veic e-vidē, tiks vērtēti pēc saņemto uzslavu skaita un žūrijas atzinuma. Visi uzņēmumi, neatkarīgi no izvēlētās kategorijas, tiks izvērtēti ieteikšanas indeksa “Recommy.com” ietvaros.

 

 

www.labsserviss.lv
27.01.2016.

  Drukāt